Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Σ΄ όσους γάμους κι αν επήγα....τέτοια ζμπεθέρια δεν είδα...(μέρος 2)


Το Σάββατο 5 Μαρτίου 2011 τελέστηκε ένας ακόμη γάμος στο Χέι στην Πάνω πλατεία.

Οι νεόνυμφοι ήθελαν να κάνουν επίδειξη...
Κάλεσαν λοιπόν στο γάμο τους το Djibril Cissé ο οποίος άφησε για λίγο τις υποχρεώσεις του και παρεβρέθηκε στο γάμο.
 Χόρεψε, τίναζε τη φούστα...αλλά να σας πω...εγώ κουτσομπόλα δεν είμαι...όμως το δα με τα μάτια μου...ψέματα να πώ!! 
Ο Cissé δεν είναι έγχρωμος....κατέβηκε ήρθε μια Αρχαία Ελληνίδα και τον έβαψε....
Ούφ...τα 'πα και ξαλάφρωσα...
Να εδώ είναι που τον βάφει....!!!
(Σοβαρά τώρα 3 μέρες μαυρίλα έβγαζε ο Γιάννης...)
 Εδώ είχαμε πάει για τα παπούτσια της νύφης....















Στο συγκεκριμένο γάμο είχε έρθει και ο JR...ξέρετε εκείνος που χορεύει Ra-Ra-Rasputin...
 Κι άμα δεν ξέρετε ορίστε....

http://youtu.be/JJG8wPUX07I

 Μόνο που ο δικός μας ήτανε καλύτερος...
Ιδού...
 Κι αυτός έπινε ουίσκι απο το μπουκάλι και κάπνιζε τσιγάρο....
Λέτε να έχει καμία σχέση με την άλλη απο το γάμο του 2010 με τα κόκκινα και τις ζαρτιέρες???

Μιλάτε καλεεε....
Δε σας έχω πει ακόμα για το ζευγάρι...


Μπούκλα ξανθή για την νύφη...αυτή τη φορά πιο κοντό μαλλί ...
Το καλύτερο ήταν το μεταφορικό μέσο των νεονύμφων...μια αστραφτερή, χρώματος καφέ....
...γαιδούρα!!! (Το τι τραβήξαμε για να φτάσει το γαιδούρι απο την Κάτω Πλατεία στην Απαν δε λέγετε...ένα έχω να σας πώ φοβόταν τα φρεάτια...μόλις έβλεπε φρεάτιο κόκκαλο...)
   Ο γαμπρός ήταν ολίγον τι punk...
 Δε μας δώσανε και ρύζι και έτσι ο κύριος με το καρό αναγκάστηκε να πάρει μαζί του ρύζι σε σακουλάκι...ήταν 3Α το είδα εγώ...

Το τι χορούς κάναμε στο Χέι δε λέγετε....
Αν παρέλειψα κάποιον απο τους καλεσμένους ας με συγχωρέσει...
Θα σας πω σε λίγο για το 2012...εκεί να δείς τι έγινε....
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου